Известие

Collapse
No announcement yet.

износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
    Аз също го направих, но при мен имаше положителен ефект. Благодарности към колегата, който ме светна.
    Колега и при мене ефекта беше положителен

    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
    Ужас. "Поради това, че четвъртата бобина пали малката свещ в първи цилиндър в този момент тя пали и малката свещ в четвърти цилиндър" И как точно пали едновременно 2 малки свещи???
    ЦФ2: Бобините работят по двойки винаги едновременно 1+4 и 2+3 по време на запалването в 1 цилиндър първа бобуна подава на 1-голяма и 4-малка 4 бубина пали 4-та голяма и 1-ва малка после идва ред на другата двойка бобини. Всяка бобина работи през такт, а не като на нормална кола веднъж на 4 такта. Престанете с глупостите щото после някой ще цитира, че бил прочел нещо във форума. Слушайте ОЕМ какво казва.
    Колега не трее се ужасяваш всичко е в рамките на нормалното,ако не ми вярваш питай колегите.

    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Какво се ужасяваш бре колега???
    Какво не ти е ясно?
    Кое от това, което не съм написал не е вярно???

    Специално за теб разяснявам:

    Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър.

    Ето ти и нагледен жокер:




    Отляво надясно следват голяма, малка свещ............и така 4 пъти
    Колега ние с тебе си изтъркахме клавиетурите а ти им даваш жокери,остави играта на шеш без коз па после ще теглим бингото
    .Шегувам се,колегата ти го е пояснил добре,вникни в садържанието.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Какво се ужасяваш бре колега???
      Какво не ти е ясно?
      Кое от това, което не съм написал не е вярно???

      Специално за теб разяснявам:

      Четвърта бобина пали 2 малки свещи тази на четвърти и тази на първи цилиндър.

      Ето ти и нагледен жокер:




      Отляво надясно следват голяма, малка свещ............и така 4 пъти
      OK видях
      Last edited by Alamo; d.m.y г., 23:51.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        То вярно следват голяма малка ама или си зле с очите или си зле с главата или не си виждал на живо разглобена рейка с бобини. Пак ти казвам 1 подава едновременно на 1 голяма и 4 малка в същото време 4-та подава на четвърта голяма и 1-ва малка 1+4 работят едновременно. същото е и с 2+3 проследи кабелите от малките лули къде отиват и ще ти светни. За това няма проблем да се сложи рейка с бобини от ЦФ3, няма проблем и да се разместят кабелите така, че всека бобина да подава ток на собствената си малка. То и смисъл няма де, ама щом ви кефи. Аз лично бих предпочел ако думне 1 или 2 бобини да мога да се прибера на 4 цилиндъра вместо на 3.
        Снимката която постнах по-горе според теб не отговаря ли на действителността?

        Кои свещи пали четвъртата бобина?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Колеги готиното при тази маневра,е че като при мене колата си вървеше,след интервенцията тръгна повече,ма понеже е имало гадни свещи или кабели аз не знам,ма за да ти работи колата по тази схема трее всичко да е 6 точки.При схемата евро 3 трее всичко да е на 6.Това е мои пост след реформата

          Колеги интервенцията беше успешно завършена и то с доста голям успех.Или колата е имала преди някоя бобина която е била кофти ,ма след като ги смених,бобините и кабелите тези от евро 3 сега колата върви много по добре.
          Last edited by nicola 59; d.m.y г., 00:10.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Колеги готиното при тази маневра,е че като при мене колата си вървеше,след интервенцията тръгна повече,ма понеже е имало гадни свещи или кабели аз не знам,ма за да ти работи колата по тази схема трее всичко да е 6 точки.При схемата евро 3 трее всичко да е на 6.
            Струва си да се пренаредят кабелите като на CF3, дори и само за да разбере човек това, дали всичко по запалването му е наред.
            По схемата на CF2 и да има проблеми със свещ, кабел или бобина, по-трудно ще се усетят, но иначе рефлектират като по-лош вървеж и по-висок разход.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Имате нещо кофти я кабел я свещ я бобина,както каза колегата по горе ако не друго поне разбрахме как да си проверяваме запалителната система.
              Тука потвърждавам казаното от тебе.

              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Струва си да се пренаредят кабелите като на CF3, дори и само за да разбере човек това, дали всичко по запалването му е наред.
              По схемата на CF2 и да има проблеми със свещ, кабел или бобина, по-трудно ще се усетят, но иначе рефлектират като по-лош вървеж и по-висок разход.
              Тука го потвърждавам още един път,и ако трее ще го потвърдя и за на пред.


              А това е мой пост в другата тема в раздел 155

              Колеги интервенцията беше успешно завършена и то с доста голям успех.Или колата е имала преди някоя бобина която е била кофти ,ма след като ги смених,бобините и кабелите тези от евро 3 сега колата върви много по добре.
              __________________
              Last edited by nicola 59; d.m.y г., 00:20.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • Колеги аз смених мотора на 147-цата с 2.0 ТС от 156 2001-ва. По принцип след 2000-ната 156 мотора триабва да е CF3
                но да попитам възможно ли е ако е CF2 да ми създава проблеми заради разлиното разпределение на кабелите ?
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                Comment


                • Първоначално публикувано от boyracer Покажи съобщение
                  Колеги аз смених мотора на 147-цата с 2.0 ТС от 156 2001-ва. По принцип след 2000-ната 156 мотора триабва да е CF3
                  но да попитам възможно ли е ако е CF2 да ми създава проблеми заради разлиното разпределение на кабелите ?
                  А в какво се изразяват проблемите?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от boyracer Покажи съобщение
                    Колеги аз смених мотора на 147-цата с 2.0 ТС от 156 2001-ва. По принцип след 2000-ната 156 мотора триабва да е CF3
                    но да попитам възможно ли е ако е CF2 да ми създава проблеми заради разлиното разпределение на кабелите ?
                    Нямаш грижи понеже при тебе не е сменено нищо поради причинта,че ако си бил евро 3 пак си евро3,ако си бил евро 2 и сега си евро2 понеже бубините от евро3 не стават на кола евро2 или обратното,и майстора като е сменил мотора е запазил орегиналните ти бубини,и кабели.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Даите малко инфо тези реисинг свещи мога ли да ги сложа на Граф Алфонс,понеже гледам в нета са цифра пари ,а ми ги подариха.
                      Колеги дайте мнение,че ме мързи да вадя капаци,бубини,и свещи,и ако после не е добре,трее да чопля още един път ,ма ми се ще ако може да ги боцна тези свещички.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        А в какво се изразяват проблемите?
                        Питам информативно защото случайно погледнах темата.
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                        Comment


                        • Днес си завъртях всички кабели като на CF3 - абсолютно никаква разлика, както и очаквах. Някой писа за детонации по-горе, явно има изплякала бобина и когато вече няма компенсация от друга бобина си показва номерата.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от boyracer Покажи съобщение
                            Колеги аз смених мотора на 147-цата с 2.0 ТС от 156 2001-ва. По принцип след 2000-ната 156 мотора триабва да е CF3
                            но да попитам възможно ли е ако е CF2 да ми създава проблеми заради разлиното разпределение на кабелите ?
                            Трябва да дадеш повече информация. Двигателят сменен, ами управлението? Ако управлението му си е на 147 и ако са му сложили изпускателния колектор... трябва да са сменили и цялата планка, на която стоят бобините. Много лесно можеш да излезеш от съмнение: отваряш капака и гледаш дали имаш 2 катализатора веднага на изхода от двигателя. Махаш пластмасовият капак и виждаш как са ти подредени високоволтовите кабели на бобините. Направи това и ще си помогнеш сам. Ако не успяваш пак пиши. Възможно е да са ти присадили мотора и да не са се заиграли с бобините и наистина от там да ти идва несъответствието с компютъра 7.3.1 на 147.
                            145 QV Selespeed
                            GTV 2.0 TS ´01

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Днес си завъртях всички кабели като на CF3 - абсолютно никаква разлика, както и очаквах. Някой писа за детонации по-горе, явно има изплякала бобина и когато вече няма компенсация от друга бобина си показва номерата.

                              +1

                              И аз направих въпросния експеримент - никаква разлика не усещам.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                +1

                                И аз направих въпросния експеримент - никаква разлика не усещам.
                                И аз току-що го пробвах. Няма разлика.

                                Но пробвах и още нещо:
                                Разкачих всичките 4 кабела и оставих 4-те бубини да работят само със съответната свещ под тях (2 големи и 2 малки).
                                И колата много трудно запали, работи на 2 цилиндъра и угасна при опит за форсиране.

                                Значи ли това, че малките ми свещи не работят коректно?
                                Сменяни са с чисто нови, мисля, че Шампионки
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                                Comment

                                Working...
                                X